Archive for the ‘BLM House’ Category

My Non X Rated Room….

January 29, 2007
As Earlier Bernard and LB is posting how X rated their stuff, I therefore wanna go the opposite way by showing how Y rated is my arrangement of stuff. These will happen only once in a blue moon when I am free to tidy up my room and make it look presentable else, the females visitors that drop by my room once in a while will have their meals cut off for few days due to the horrific condition of the room.

This is the computer table where i typed my post with a coffee at the side of it.. It is a must…

The scenic and panaromic view of the room from far. The files and the book has piled up and I have to stacked it again. As we grew older, the more thing we have and the less money we have… Of course it had been spent on items and food..

BUt all these are history already.. I have moved out to a cheaper and better place.. Soon I am going to post the new furniture and layout of my wonderful room which I think is presentable and tidy for a male standard. Haha..

Something Went Wrong with the water in my house.

January 20, 2007

Something went wrong with the water in my house. As usual I will make my caffeine drink after I woke up and not long after I drank, there is a calling from the toilet asking me to go and make a quick visit.

It is so damn painful and I am pretty sure that the water that I use to make my coffee is giving me this wonderful moment. I was thinking of the contaminated water in Johore but it is impossible that it will come this far as Johore is far south and we are in the north.

When I am writing this, in my mind, I wanna curse the one who make my life so miserable and in the same time making me to lose my total concentration to read for my Tuesday paper, Semiconductor Packaging in Semeling campus again..

House Deposit

August 27, 2006

Tell u all won belif onela…
Once apon a time. there is a gal . called Elephant Kai (EK) she nt happy stay in a hse in a place called BLM.. Diu u don like nt my problem ma.. reason she give she don like to stay in the hse is tat her BIG ass feels itchy everytime she sat infornt of her outdated AMD Processor PC and have sex chat with the illegal imigrants fm INdonesia as well as her own race fm INDIA. Liamakai… sure la gatal sex chat ma sure the chibye down there wet one and this definately invite fungus to come and inhibit lo.. dunno gt scratch or nt la..simple as tat dunno study wat biotech.. then this BIG fat ass don have the BOOBS when comes to negotiation..so she go back to KL to call a bigger elephant (BE)to come and protect her… in the same time the bigger elephant bring a bigger condoms, few dozensof durex to protect her fm being spermed.. and ehr goes the conversation

Me: Hi auntie
BE:return my hse deposit else I call polis..call ur parent and report to universty
EK:return my deposits if nt I !@#$#$#@#$$%%^%^
Me:u wan a return then get a hsemater then we return la..
BE : Whre can, because of u my daughter canot study she always sex chat with BAngla and see without protection she is nw 6 month de..
EK:Ya 6 mth de la.. wat to do dunno who is the father also.
Me.Excuse me.. wt 6 month.. don lie la.. my mother last time pregnant 8 month also nt this big but bigger la.
EK: 6 month de la mama, mama, mama,I wan my deposit ma.. ma… ma…
Me: Ma ma ma tiu liama chibye la.
Go all Ham kaling TFK and tiu kai at golok la
BE:dey dey don be so vulgar k.. i report polis say u thi s u that onli u knw..
me: auuntie and cibai… lancua u la.. u punya anak sejak saya kenal perut macam 9 bulan
hampir mau pecah.. skrg 6 bulan ok la and the sex chat she want is herslf wat.. she gt urge also. here who wants to be her BF for few reasons
1. her BO kau kau nyamuk can die also
2.dring intercourse..diu who also dunno whre is the lubang also dunno and ppl wanna live longer as they don wanna crushed to death
3. she can sweet talk in the internet only when she open her mouth in real time.. al the germs fl out even listerine also feel sorry for her.
4.Ppl knw u re here so ppl whre gt dare to come and see her la.. u look like tigeress like tat and I wonder hw ur husband Bang u till u both give irth to this kinda creature…accident case ka.
5.i dunno wt to say de la then u ask ppl come kill menad polis tangkap..very sked sked ohh.

EK:then hse deposit hw la..
Me:Chibye canot un ka.. no deposit for u deposit some shit for u then..u wan come collect in the toilet la
and for the mother…elephant dunnonhw to talk so teach her hw to talk and pls don come and do anything here as…i don wan this hse to smell like shit man

suddenly…. BE dropped on the floor.. she fainted and i can smell something ammonic.. shit she shit in her pants …. later on i called Indah Water to come and clean up the mess and call the police to take her off for intrusion..

this kinda person who wana live with la and the elephant is migrating again in the same forest but different places…


Bandar Lagune Merbok Current Staying Place

August 25, 2006

Bandar Laguna Merbok.. at first hear also haven hear.. dunno where the hell is tat but in the same time no choice as this is the only acccomodation site recommended by the University of UNcle SAM for me to stay.. so where I am staying currently..
Stupid… BLM la doi..

So this place is act near Sungai Merbok.. can see the bloody green Gunung Jerai la so Chinese say “yau san yau sui” gt hill gt water means some kinda prosperous business goin on it seems..

thehse tat i am stayin in is something like this….BUt of course this is the showhouse I curi from the website la just to show u all.. seeing is believeing ma.. correct or nt la.. U tell me la…. u don see u don belif so wat the hell u wan… I have to curi to satify u all … DIU…
Nah…

Got time can comeswin here also la.. remember don pie inside.. else ur generation will drinkk back ur pie also. Swimming pool water 100 years also never change wan la Example ACS one la.. put chlorine only lo.. KIll germs ma..
You see la so many germs u think can clear ar… I luckily come back okok as my immune system 5 star one la those 3 star 2 star and no star one then can come back and contribute the mass of their stomach in the toilet bowl. leaving u in hunger without appetite and in the same time the toilet bowl will be fed till it vomits…. too much of shit ma.. if liketat also cannot understand then our malaysia education system is a success as it does nt produce craps…


Club house for

the husband and wife— to get away from the house hanky panky business
the couples to come here and so call have their romantic dinner facng th urinated pool
boss and secretary to come and get their affair over and done with
and many more.. u come u se urself la.. i tok so much then the Paramount boss come sue me i kena tangkap enter their ISA..

Well that all and so far i think my hse stiill the best la.. U knw la since the fat bitch out fm the hse the atmosphere of the hse is so harmonious and prosperous…without her in BLM the whole area will be less poluted by her self made Estee Lauder armpit smell that can mek the whole room suffocate… u knw la worst that farting punya case la

till then i see u later.. wanna sleep la.. u read la
don enjoy then don read…
nt and non of my business ma

surprise me…

July 30, 2006

Wat a surprise….. today saw an undesirerable view while i was in Pasar Malam.. before anythin.. i wud wanna give some example so reader will have some idea wat da hell i am toking la…

back in 1984 or perhaps earlier….. a man and a woman met..

the woman is the Lydia Sum lookalike perhaps i think Lydia Sum is better looking than her… at least there are no smell of garlic and oil tat turn down the husband’s sexual desire completely la.

Both got married and then of cos when they have intercourse and the sperm penetrated sucessfully in the egg of hers… apart fm miracle an disasterous human being which will make the world end in year 2006 in in the making.. the creature was saw loitering in the Laguna this evening la..

that creature happen to turn out to be the hottest chick in the northern region of Malangsia… the pitiful country which has her foot touch down on it and her shit flow thru the sewage .. making the whole entire civalization stinks….ans she is….


this is the image capture by the spycam planted in one of the phone of the Malangsia citizen…So in case u see this creature loitering around there are a few option..

  • call the police.. 04 4222222
  • call bomba
  • call ambulance for urself incase u fainted
  • call pertahanan awam 991
  • scream out ur lungs..so ppl will notice u and come and help.. of cos u cant expect all to come and help as when they see it they may also wann run for their life…

As for me.. Personal opinion…

  • Act calm as nothin happen
  • Turn around and walk a few steps forward..
  • Pecut like Watson Nyambek… gila ka.. wanna stay longer. better spare urself a life before the body odour chocked u to death.. play smart play safe..